Påsklov

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett riktigt blogginlägg. Har inte direkt varit så mycket på gång men samtidigt så har det varit det.
Har börjat med slutprojekt på skolan och blir utställning i början av mig.
Det har varit påsklov som har varit så skönt! Har mest bara varit hemma och latat mig, har varit väl behövligt! Har införskaffat apple tv denna vecka och är supernöjd! Har kollat på vampire diaries nästan hela lovet. Från första säsongen såklart! (igen!) skulle ha kollat på femte säsongen av VD men har inte riktigt orkat, har varit roligt att kolla på första säsongen av vampire diaries. Som en liten nostalgitrip!
Stefan var rätt badass i första säsongen! har totalt glömt bort!
Hade nästan glömt bort Mason! Och Lexi! man måste älska Lexi! She was badass!
Jag ska inte fortsätta babbla om vampire diares.
Imorgon börjat skolan igen och det ska bli kul att träffa klasskamraterna igen! men samtidigt så vill jag inte att skolan ska börja igen, för då måste jag kliva upp tidigt! ingen morgonmänniska!! Men det är inte långt kvar innan kursen slutar vilket är lite tråkigt för det har varit sjukt kul dem här månaderna med den här underbara klassen! kommer sakna alla när vi slutar!!

Anyway! som typ avslut av detta lov så blev det Route 84 med pappa och två vänner till han! SÅ jävla god mat! blev även efterrätt! American Brownie med glass, grädde och chokladsås! mums!!!
Jag har även fått en cykel. Min farmor ringde häromdagen och frågade om jag vill ha hennes för hon hade tydligen köpt en ny så jag sa inte nej till en gratis cykel!
Var på röda korset också den här veckan så nu har jag två nya filmer och en gammal filmkamera, som jag inte riktigt vet om den fungerar.
Ja så har mitt lov sett ut i alla fall!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

purplebambi.blogg.se

Denna blogg kommer vara om lite vad som helst. Det jag känner för att blogga om. Har en fotohemsida som ni får gärna checka in: beasundberg.weebly.com även där har jag en blogg som jag aldrig uppdaterar..

RSS 2.0