Sjuk...

Börjar närma sig utställningen och självklart så blir man sjuk!!! Började igår! Att vara stressad och smått förkyld är ingen bra kombo. Sluta med att jag skar mig på både glaset till ramen och en brytblads kniv...
Idag är det värre.. Ännu mer täppt i näsan och helt slut i huvudet och i kroppen.. Så har jag sjukstuga hemma med sims, how i met your mother och kattmys! pipis har inte lämnat mig sen jag vakna vilket är ca tre timmar sen, och kliver jag ur sängen för att göra nått och sen lägga mig igen så kommer hon och lägger sig igen! Mysigare kan man inte ha när man är sjuk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

purplebambi.blogg.se

Denna blogg kommer vara om lite vad som helst. Det jag känner för att blogga om. Har en fotohemsida som ni får gärna checka in: beasundberg.weebly.com även där har jag en blogg som jag aldrig uppdaterar..

RSS 2.0