Lång dag

Blev en lång dag igår. Pappa sa tidigare att farfar hade åkt in till sjukhuset men visste inte riktigt vad som var fel. 
Jag åkte in till stan senare för att gå på ett möte med jobbcoach. Mitt i mötet ringer pappa och säger att vi ska ta sjukhuset för att farfar hade blivit sämre. 
Tydligen så var det en blodpropp i huvudet som satt väldigt nära ryggmärgen som inte alls är bra. 
Så vi alla var väl inställd på att det var kört. 
Men idag hade dem gjort en magnetröntgen och den proppen hade lösts upp men fast rester någon annanstans men påverkade synen. men dem väckte honom idag och han pratade och svalde helt själv och så men dock så rörde han inte så mycket på vänster sida och dem vet inte om han kan gå. Men det värsta är ju över. 
Så ikväll är jag hos farmor och håller henne och jimbo sällskap.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

purplebambi.blogg.se

Denna blogg kommer vara om lite vad som helst. Det jag känner för att blogga om. Har en fotohemsida som ni får gärna checka in: beasundberg.weebly.com även där har jag en blogg som jag aldrig uppdaterar..

RSS 2.0