Lite allmänt

Spenderade några dagar hos farmor och höll henne sällskap medan farfar är på sjukhuset. Åkte hem i söndags och jag kollade att jag hade allt med mig hem men ändå lyckades jag glömma hörlurarna... men det roliga är att jag inte hittar dem. Inte hemma hos farmor och inte här hemma heller.. Dem borde inte vara så svår att se eftersom dem är gröna och nästan lyser! ändå hittar jag dem inte. Pappa var dit igår och jag följde med för att då kunde jag kolla efter dem och jag letade men hitta dem verkligen ingenstans... så undra ja var dem har tagit vägen... jobbigaste av allt är att kjell & company inte säljer just dem hörlurarna längre och jag älskar verkligen dem! så himla sköna! har visserligen ett par andra också men dem är inte alls lika sköna och dem skaver!! men får se, men sa till farmor att hon skulle hålla lite utkik efter dem och se om dem dyker upp.
Men jimbo (deras hund) vart hur glad som helst när vi kom igår!
han är ju så söt och gullig! Vill kidnappa hem honom men det får jag inte för pappa och tror inte min katt blir så glad då heller!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

purplebambi.blogg.se

Denna blogg kommer vara om lite vad som helst. Det jag känner för att blogga om. Har en fotohemsida som ni får gärna checka in: beasundberg.weebly.com även där har jag en blogg som jag aldrig uppdaterar..

RSS 2.0