Ett tag sen

Nu var det ett tag sen sist! Har inte hänt så mycket. Eller jo. 2 maj hade vi vernissage på hälsinglands museum som jag har glömt att blogga om, i alla fall här.
Vi var där vid tio tiden och började fixa igång med finputsning av ramar och fixade snacks och dricka och lite andra små saker. Klockan ett kom folk, mycket folk. Det hölls tal och vi fick en varsin ros av lärarna. Sen bjöd vi upp folket till vernissagen. Det var sjukt roligt att kom så mycket folk! Det kom in fler hela tiden. Träffade min gamla gymnasielärare som jag hade i foto. Det var kul! Sen kom det några vänner och lite släkt! Sålde tre bilder!! så tjäna lite pengar också!
Runt tre tiden börja det sina ur med folk. Men var fortfarande några kvar. Jag åkte hem vid halv fyra med värkande fötter men med glädje inombords.
Sen blev det middag på Frasses med pappa och Anette, sen bar det av hemåt. Var helt slut. Kom faktiskt inte ihåg så mycket ifrån den dagen, inte vilken tid vissa kom och så men kommer ihåg rätt mycket ändå.
Sen dess har man varit i skolan som vanligt, vilket har varit lite konstigt att ha lektioner igen.
Vi fick testa cyanptype vilket var riktigt kul!!
Nu den här veckan är vi ledig för att vi har jobbat ihop lite kompdagar vilket är väldigt skönt att vara ledig!
Jag har inte gjort så mycket nu när jag har varit ledig. Har mest varit hemma och tagit det lugnt. Har varit ner till Anette nån kväll.
Jo jag har städat mitt rum och tvättat lite och städat lite i lägenheten och idag så hjälpte jag Anette att impregnera förtältet till hennes husvagn! så lite nytta har man gjort.
Pappa köpte en husvagn igår och var och hämtade den! så nu står den på vår gård och den ska fixas och grejas! så kommer väl inte se honom så mycket nu i sommar när han har semester!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

purplebambi.blogg.se

Denna blogg kommer vara om lite vad som helst. Det jag känner för att blogga om. Har en fotohemsida som ni får gärna checka in: beasundberg.weebly.com även där har jag en blogg som jag aldrig uppdaterar..

RSS 2.0